Meditatie Guru

Ik deel vandaag een klein stukje uit mijn leven hier op jou scherm. Lees het met liefde en plezier, ik hoop dat je er zelf inspiratie uit kan halen!

Zaterdag 4 juni, Utrecht.

The love for live event, we wisten niet wat we ervan moesten verwachten. Ik en mijn zus hadden ons opgegeven voor een sessie boxing yoga, een introductie van abucketlistlife door de fantastische schrijfster Elise De Rijck. (echt waar koop haar boeken, ze zijn super leuk en inspirerend!) en nog een sessie om je karakter te ontdekken.

Tussendoor hadden we nog tijd over en gingen we mediteren bij “Davidji”. Ik had nog nooit in mijn leven echt bewust gemediteerd, dus het zou sowieso al een gekke ervaring zijn. Toen Davidji opkwam, gingen mijn mondhoeken direct naar boven. Het was een man met spierwitte haren. Krullend zoals een poedel, maar wild zoals een beer. Mijn kaken gingen niet omhoog omdat ik het grappig vond, maar omdat ik een raar gevoel kreeg dat deze man wel eens een hele grote bron van inspiratie zou kunnen worden.

oke ja, je hebt me door. Hij zag er gewoon super cool uit.

Eens gestart in de sessie, bleek dat hij ook nog humor had. Ik kon niet meer op van het plezier en de vreugde die ik kreeg en daarbij de rust van de meditatieoefeningen. Na deze sessie moesten we snel naar een andere, ik was al teleurgesteld dat hij waarschijnlijk al weg ging zijn als wij klaar waren.

Eens we klaar waren keerden we nog even naar de boekenstand om te kijken of hij er nog was, maar we hadden ons voorgenomen dat hij er niet meer ging zijn. Jaja hoor, hij was er nog. Zielsgelukkig vroeg ik of hij mijn boek wou signeren, waarna hij al snel een praatje sloeg omdat we toch de laatste waren. Hij zei me, “oh Sharona, listen I told Evelyn that we had to wait because Sharona has to come”.

Vanaf die dag is mijn leven bewuster, kan ik mijn stressmomenten beter beheersen en wil ik me verdiepen in de mooie kunsten van meditatie.

LoveForLive187
Love for life event Davidji

Foto: http://www.love-for-life.nl/nl-NL/Bezoeker/Eventinformatie/Sfeerimpressie.aspx

 

 

Een gedachte over “Meditatie Guru

Geef een reactie

